Vår webbplats använder cookies för att göra navigeringen så funktionell som möjligt, och för att föra statistik om användningen. Klicka på "Läs mer" om du vill ha mer information eller neka ditt samtycke till alla eller några av våra cookies. Genom att klicka på "Jag förstår" kan du fortsätta att surfa på denna webbplats och accepterar våra cookies.

Som ansvarig för OP Systems löpande ekonomi har du en viktig roll i företaget. Du sköter bokföring, redovisning, kund- och leverantörsreskontra, in- och utbetalningar, lagerredovisning, budget och prognoser, anläggningsregister, rapporteringar, bokslut, löner, personaladministration mm. Här finns en bred och rolig tjänst för dig som vill jobba i ett litet stabilt företag med god tillväxt där du får plats att ta ansvar. Tjänsten är placerad på OP Systems huvudkontor i Billeberga utanför Landskrona.

Läs mer och sök tjänsten här!

6057 opsystem1 scaled

 

UPP